TOP 5 SZERDA #23 - ELTŰNT GYEREKEK NAPJA MIATT

 

Újabb Top 5 Szerda! :)
És végre időben. Ismét hazai témákkal folytatódik a szerdai nap, ezúttal viszont három téma közül lehetett választanunk:

Május 23: Eltűnt gyerekek napja miatt:
– nehezen beszerzett könyvek, amik ilyen vagy olyan okokból eltűntek a boltok polcairól, sokáig kerestük őket
VAGY
– emberrablós könyvek
VAGY
– a kedvenc olyan könyveinket, amikben kiderül a főszereplőről, hogy egy különleges család sarja, varázsvilágból származik, természetfeletti lény, stb…. azaz a „a természetes közegéből eltűnve” nevelkedett.

Az én bejegyzésem az emberrablós könyveket fogja a középpontba helyezni. Őszintén, arra, hogy volt még ezen kívül másik két lehetőség is, csak akkor jöttem rá, mikor most bemásoltam ide a lehetőségeket, viszont ekkorra már készen lett az emberrablós verzió, szóval így nem is kellett gondolkodnom rajta, hogy melyikről is írjak.
Íme azok a regények, amelyek az emberrablás köré épülnek és már vagy olvastam vagy olvasni szeretném:

#5 Beth Flynn: Kilenc perc
Beth Flynn Kilenc perc című regényével indítottam a 2018-as évet, amivel kapcsolatban az első pár fejezet során vegyes érzelmeim voltak, bár ezek leginkább a főhősnő felé irányultak. Főleg, ami az elrablását illeti, ott egy kicsit kiakadtam. De mindegy is, mert utána a történet és az írásmód rendkívül jó volt, szinte magába szippantott a történet, egyszerűen nem tudtam letenni, kevesebb, mint egy nap alatt a végére is értem. Rengeteg kérdés maradt megválaszolatlanul, szóval biztosan el fogom olvasni a folytatásokat is.

 

#4 Pepper Winters: Monsters in the Dark
Az első olyan pont a mai listán, amikor olyan könyvet mutatok, amire nagyon kíváncsi vagyok, már ott is van a polcomon, viszont még valahogy nem jutottam el odáig, hogy el is olvassam. Amikor először olvastam a Tears of Tess fülszövegét egyből nagyon kíváncsi lettem rá, hogy mit is hoz ki ebből az írónő. Azonnal meg is rendeltem, viszont azóta is ott van olvasatlanul. Viszont ahogy most írom ezt a bejegyzést, újra visszajött az a kíváncsiság, szóval most már biztosan hamarosan ez lesz a következő olvasmányom.

 

#3 C. J. Roberts: A sötét páros
Ismét csak egy olyan elem a listán, amit még nem olvastam, de nagyon-nagyon kíváncsi vagyok rá. C. J. Roberts A sötét páros című trilógiája gyakorlatilag mindig szembejön velem, és már régóta szeretném elolvasni. A fülszövege alapján nem egy átlagos történetre kell számítani (nagyon, de nagyon nem), és pont ezért is szeretnék annyira sort keríteni rá.

 

#2 Ker Dukey & K. Webster: Pretty Little Doll
Megint csak, még nem olvastam, de talán jelen pillanatban ezt is akarnám a legjobban. Ééés a legjobb hír dark romance rajongóknak, és azoknak, akik hozzám hasonlóan már rendkívül kíváncsiak erre a sorozatra: meg fog jelenni magyarul is.

 

#1 L. J. Shen: Sparrow
Végezetül pedig az egyik jelenlegi olvasmányommal érkeztem. L. J. Shen ezen alkotásának főhősnője – Sparrow – igencsak szokatlan helyzetbe kerül. A megszokott, nyugalmas életébe betör egy Amerika szerte ismert férfi, akitől mindenki tart, nem is véletlenül. Szó nélkül elviszi, egyáltalán nem szól a lányhoz, majd tíz nappal később feleségül veszi. Hogy mi miért is történik pontosan, azt még én sem tudom, még nem derült fény minden titokra, mindenesetre nagyszerű a regény, és ha nem kellene vizsgákra tanulnom már rég befejeztem volna. Így viszont akár csak Sparrow, én is mindent csak szépen lassan tudok meg. Bejegyzés várható róla, mihelyst a végére értem. :)

 

Ti szoktatok dark romance témájú könyveket olvasni?
Ne felejtsetek el benézni a molyos zónába (EBBE), mert minden héten itt találjátok meg a többi Top 5 Szerdás blogger bejegyzését is. Jó böngészést mindenkinek! :)

Folytatás jövőhéten. Téma: Törölközőnap tiszteletére

/Borítóképek forrása: Saját képek/

Megjegyzések