EGYSZER VOL, HOL NEM VOLT... - TOP 5 SZERDA - MINDEN, AMI MESE

 

Top 5 Szerda ismét egy kisebb megcsúszással…
A február sem volt a mi hónapunk, úgy látszik, hogy a március is hasonló lesz. Ugyanis, igen, én most is változtattam a mai témán, de nem csak én vagyok ezzel így. A magyar csapat már csak ilyen lázadós lett. :D
A mai téma eredetileg: Gyerekkönyvek, amikhez érdemes visszatérni felnőttként is.
A változtatott verzióm: Minden, ami mese.

Kedvenc Disney dal
Az Aladdin című meséből az Egy új élmény című dalt egyszerűen nem tudom megunni, és ezt főleg az angol verzióra értem. Nagyon szeretem a magyart is, szerintem szép lett, de az angol valahogy jobban el tud varázsolni. Főleg EZ a feldolgozás. 


Kedvenc animációs mese
Animációs filmekből sosem elég és sosem lehet kinőni őket. Nekem már évek óta ugyanaz a legkedvencebb mesém, ez pedig nem más, mint az Aranyhaj és a nagy gubanc


Kedvenc retelling
A könyvek sem maradnak ki a mai listából. ;) Bár szerintem sokak számára nem lesz meglepő, ha ide Sarah J. Maas Tüskék és rózsák udvara című sorozatát hozom. Különösebb magyarázatra nem szorul, az első kötetet egyszerűen imádtam, ez az érzés pedig megsokszorozódott a második és harmadik rész olvasásával. Nagyon várom az A Court of Frost and Starlightot. ♥

 

Kedvenc állatok
Ki ne szeretné az állatokat? Főleg mesékben? Nekem jelenleg két hatalmas kedvencem van, az egyik Volt, a másik pedig Fogatlan. Azon kívül, hogy cukik, igazán imádnivalóak, végtelenségig hűségesek a gazdáikhoz, nem igazán tudom megmagyarázni, hogy miért is lopták be magukat ennyire a szívembe.




Kedvenc idézetek

„A végén mindig azok járnak jól, akik türelmesek.” – Aranyhaj és a nagy gubanc

„A múlt történései nagyon tudnak fájni. De két választásod van: vagy elfutsz előlük vagy tanulsz belőlük.” – Oroszlánkirály

„Mint olyan sokszor, most sem az számít, amit kívül látsz, hanem ami belül van.” – Aladdin 

„Bátrabb vagy, mint hiszed, erősebb, mint sejted, és okosabb, mint véled.” – Micimackó

„Nálunk az ohana azt jelenti, család. A család pedig azt, hogy soha senkit nem hagyunk magára és soha senkit nem felejtünk el.” – Lilo és Stitch

Ti milyen könyveket/meséket sorakoztatnátok fel ezekhez a kategóriákhoz? Van kedvenc idézetetek? :)

Nézzetek be a többiekhez is, EBBEN a molyos zónában gyűjtjük minden héten a bejegyzéseket. 

Folytatás jövőhéten. Téma: még nem tudom, hogy marad-e az eredeti. :D

/Képek és gifek forrása: Pinterest/

Megjegyzések