THAT'S WHAT HE SAID THURSDAY #1

 

Új sorozat! Imádom az ilyeneket.♥
A Chapter Break book blogon találtam a That’s What He Said nevezetű posztsorozatot, és annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, bevezetem ezt az én blogomra is.
Szeretem összegyűjteni és visszaolvasgatni a kedvenc idézeteimet a kedvenc könyveimből és ez a sorozat pontosan ezzel is foglalkozik. Az egésznek az a lényege, hogy kiválasztunk egy férfi karaktert és tőle a legeslegkedvencebb megszólalásunkat mutatjuk be a bejegyzésben. Azt, hogy egy hónapban csak egy ilyet hozol vagy minden héten csütörtökön egyet, azt mindenki maga döntheti el. Én a második verziót tervezem, tehát minden héten egy.
A legelső That’s What He Said főszereplője egy nem is olyan régen hatalmas kedvencem lett karakter, aki Samantha Young Dublin Street című könyvsorozatában kap szerepet, viszont az ő történetét csak a harmadik kötetben, a Jamaica Laneben ismerhetjük meg. Nagyon imádom ezt a könyvet, sőt ezt az egész sorozatot, minden egyes rész a kedvencem, alig várom, hogy a folytatásokat is olvashassam.♥
Szóval a mai bejegyzésben Nate Sawyertől hozok egy idézetet, amit a Jamaica Laneben olvashattok:

Hiányoznak a „Melyiket választanád” beszélgetéseink meg a szellemes válaszaid. Hiányzik a nevetésed. Úgy szeretlek megnevettetni! Olyan érzés, mintha megnyertem volna a lottó ötöst. Hiányoznak a csendes pillanatok, amikor néma egyetértésben üldögélünk egymás mellett. Hiányzik, hogy sosem ítélsz el senkit.  Ez ritka kincs, Liv. Hiányzik a kedvességed. Hiányzik az érzés, hogy bármikor felhívhatlak, és csupa érdektelen vagy kevésbé érdektelen hülyeségről fecseghetek veled.
Hiányzik a legjobb barátom.
Hiányzol.
Szeretlek.
Nate

Remélem, hogy tetszik nektek ez az új sorozat. Ti már olvastátok a Jamaica Lanet? Vagy bármelyik részt? Ha igen, mi a kedvenc idézetetek? 
Ha van kedvetek, csatlakozzatok ti is. :)

Megjegyzések