POKEMON GO BOOK TAG

 

🎶🎵Pokémon! Szerezd meg hát mind!🎶🎵
Gyermekkorunk egyik legmeghatározóbb rajzfilmje már visszatért egy alkalmazás formájában, és még emellett egy book tag is épült köré.
Úgyhogy a mai bejegyzés során a Pokemon Go Book Tag-et fogom kitölteni. A tag kitalálója a Read at Midnight bloggere, az ő válaszait IDE kattintva tekinthetitek meg (angol nyelvű a poszt).
Arwen (A penchant for fantasy), Réta (HaBár, a könyves kocsma) és Beatrice8 (Molybirodalom) ha van kedvetek ti is töltsétek ki. 😊
Kihívástól függetlenül bárki, akinek tetszik megcsinálhatja.

 
#1 A könyv, ami miatt megszeretted az olvasást
Nekem az áttörést Leiner Laura Szent Johanna Gimi című sorozata hozta, így ez nekem mindig különleges marad. Azóta már számtalanszor újra is olvastam, és még mindig nem untam meg.
STORY TIME – A kezdetek: Az összes részt a könyvtárból kölcsönöztem ki, és egy nap alatt el is olvastam az egyes köteteket. A könyvtáros hölgy meg is lepődött minden egyes alkalommal, hogy ilyen gyorsan a végére értem. Egyesével kölcsönöztem ki őket, az utolsó két résznél a könyvtáros már mondta, hogy miért nem inkább együtt viszem el őket. 😄 logikus, logikus Minden visszavitelnél megkérdezte, hogy tetszett e, szóval mindig volt egy kis helyzetjelentés.
Annyira magával ragadott az egész sorozat, azóta már be is szereztem őket. Ezóta a könyvsorozat óta imádok olvasni és nincs megállás.😉

 
#2 Egy igazán ikonikus klasszikus, amit mindig szeretni fogsz
Magamtól még nem olvastam egy klasszikust sem, de manapság egyre jobban elkezdtek érdekelni. A suliban mindig voltak a kötelező olvasmányok, amiket azért nem szerettem, mert kötelezőek voltak. Jó, volt néhány, amelyik tetszett (Pál utcai fiúk, Rómeó és Júlia), de azért a ’nagyon szeretem’ kategóriába nem tartoznak bele. Szóval még nincs ilyen.

 
#3 Egy könyv, ami szó szerint mindenhol szembejön veled és pont emiatt nem is érdekel
Árnyalat trilógia. Amúgy se érdekelt, a filmre sem vagyok kíváncsi, teljesen hidegen hagy.

 
#4 Egy könyv, ami emlékeztet egy másikra, de te ettől függetlenül szereted
Shelly Crane Significance – Bizonyosság című alkotása. Nagyon sok hasonlóság van a Bizonyosság és Joss Stirling Lélektársak sorozata között és ez sokaknál probléma volt. A Lélektársak nálam örök kedvenc, a Bizonyosság nem tudta felülmúlni, de ettől függetlenül nem volt rossz az első kötet, egész szerethető. A többiről még nem tudok nyilatkozni. 

 
#5 Egy könyv/sorozat, amit a hosszúsága miatt nem kezdtél el
Na, ilyen nincs. 😄 Engem nem riaszt el az oldalszám, jöhet bármi.

 
#6 Egy könyv, ami miatt sokáig fent voltál éjszaka
Őszintén, sok (mit sok, rengeteg) ilyen volt, így most azt emelem ki, amelyik utoljára sokáig fent tartott, ez pedig Samantha Young Jamaica Lane című könyve. Bővebb értékelés várható erről, a regényről, ízelítőnek annyit, hogy minden romantikarajongónak szívből ajánlom. Gyönyörűséges.♥

 
#7 Kedvenc könyves párod
Miért van az, hogy ha elkezdek kitölteni egy book tag-et vagy csinálok egy Top 5 Szerdát, akkor tuti, hogy van egy (vagy több) olyan pont, ami arra késztet, hogy sok-sok kedvenc közül válasszak EGYET? Nem többet. Ahh…
Az a baj (az a sok probléma 😄), hogy akárkit választok, az tuti, hogy egy apróbb spoiler. Nagyon, de nagyon homályosan: Feyre és … (Köd és harag udvarában kiderül, hogy ki).

 
#8 Egy könyv, amit nagyon gyorsan elolvastál
 Itt is egy olyat emelnék ki, amit legutoljára olvastam el rövid idő alatt. Ez pedig nem más, mint Beth Flynn Kilenc perc című kötete. A történet nagyon vitt magával, egyszerűen képtelen voltam letenni.

 
#9 Egy könyvsorozat, amelynek a spin-offjait sosem fogod megunni
Alig várom, hogy jöjjön az ACOTAR spin-off. Nem hiszem, hogy valaha is ráunnék. Megkockáztatom, hogy egyenesen kizárt, hogy ez valaha megtörténik.

 
#10 Egy könyv/sorozat, ami meglepően jó
Julie Kagawa Vastündérek című sorozatára esett a választásom. Nem hittem, hogy ennyire jó lesz, tényleg illik rá, hogy „meglepően jó”. Nagyon kíváncsi vagyok a negyedik kötetre, eléggé függővéges volt a Vaskirálynő.

 
#11 Egy túlhypeolt sorozat, amit miatt még mindig izgatott vagy és alig várod, hogy olvashasd
Hát, Erin Watt A Royal család című sorozata mostanában elég nagy figyelmet kap, ősszel is egymás után megjelent itthon két rész és külföldön is igen nagy népszerűségnek örvend. A vélemények elég megosztóak, én személy szerint egyenesen imádtam (egy kis önpromó: bővebb értékelés ITT, ITT és ITT) és már nagyon várom, hogy folytathassam a Royal fiúk történetét.

 
#12 Egy gyűjtői kiadás, amit nagyon szeretnél birtokolni
Nem tudom, hogy az ACOTAR box set mennyire számít ennek, de ha ez sorolható ezek közé, akkor mindenképpen ezt mondanám ehhez a ponthoz. A keménykötéses változatot.

 
#13 Egy új könyv, amit már nagyon vársz
Pam Godwin: Vágyakra hangolva. Főszerepben egy tiltott románc. Novemberre volt ígérve a megjelenése, de ezt elcsúsztatták, viszont már nem kell sokat várni, ugyanis ha minden igaz, akkor január 15-én meg is jelenik. Éljen! Csak, hogy egy kicsit szabálytalankodjak (😄) ide még jönnek ezek: Jodi Ellen Malpas: With This Man (nagyon várós ♥), Elle Kennedy: The Goal (még várósabb♥ Mi volt az a függővég a The Score végén???? Ide a folytatást!!)

 
#14 Egy olyan író, akinek a könyveit gondolkodás nélkül megveszed
A „gondolkodás nélkül” rész egy kicsit túlzás, mert azért legalább a fülszöveget elolvasom. 😄 De Elle Kennedy könyveiben még sosem csalódtam, mindig alig várom, hogy újabb és újabb regényeket olvashassak tőle. Nagyszerű karakterekkel dolgozik, rendkívül jó humorral rendelkezik, a könyvei tele vannak gyönyörű gondolatokkal.

 
#15 Egy könyv, aminek a megjelenését már nagyon régóta várod
Jó, nem évek óta, mert csak nemrég lett beharangozva, de: Sarah J. Maas: A Court of Frost and Starlight. Ki ne várná ezt? Még több Rhysand emberek! 😉

                                                                                   /Képek forrása: Pinterest, Read at Midnight blog/

Megjegyzések