📖 ZSENIÁLIS KEZDETEK 📖

 
Egy könyv első néhány mondata sokat jelenthet. Sokan úgy választják ki a következő olvasmányukat, hogy beleolvasnak az adott regénybe, ilyenkor egy ütős, izgalmas és ígéretes kezdet sokat jelenthet. Számos író alkotása kezdődik nagyszerűbbnél nagyszerűbb mondatokkal és ezek igazán arra késztetnek, hogy folytasd az olvasást. Ebben a bejegyzésben pontosan ilyeneket gyűjtöttem össze.

Extra: Néhány hónappal ezelőtt indítottam egy posztsorozatot, amelyben nem mindennapi köszönetnyilvánításokat mutattam be nektek. Ha kíváncsiak vagytok ezekre is, akkor itt megtaláljátok őket:
Nem mindennapi ajánlások: ITT
Nem mindennapi ajánlások + köszönetnyilvánítások: ITT
Nézzétek meg ezeket is, tényleg nem mindennapi szintre emelte néhány író az ajánlásoknál és köszönetnyilvánításoknál a szintet, igazán szórakoztatóak lettek.

De most nem is húzom tovább a szót, jöjjenek is a kezdetek. Jó böngészést és szórakozást! :)

Egy démon ólálkodott a McDonalds’ban.
És halálosan ki volt éhezve egy Big Macre.
~ Jennifer L. Armentrout: White Hot Kiss – Perzselő csók ~

Charles tényleg nem nehezítette meg a dolgom, rögtön tudtam,melyik az ő ajtaja: a saját életnagyságú fényképe díszítette.
~ Kerstin Gier: Das zweite Buch der Traume – Az álmok második könyve ~

Emlékszem, ahogy feküdtem a hóban – kicsi, piros folt, kezdtem kihűlni, körülöttem farkasok.
~ Maggie Stiefvater: Shiver – Borzongás ~

Épp most húztam be egy csajnak.
~ Colleen Hoover: Maybe Someday – Egy nap talán ~

Szar ügy, ha az ember a legjobb barátja csaja után ácsingózik.
~ Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés ~

A lábam beleakad a kolesz bejárati lépcsőjének legalsó fokába, és gyönyörűen el is tanyázom a betonon.
~ Jessica Park: Left Drowning – Lélegezz velem! ~

Többek által válunk azzá, akik jelenleg vagyunk.
~ Julia Lewis Thomson: Többek által ~

Megcsaltak először, megcsaltak másodszor… senki többet harmadszor?
~ R. S. Grey: Scoring Wilder – Testcsel ~

Helló, az én nevem Claire Morgan, és soha nem akartam gyereket.
~ Tara Sivec: Seduction and Snacks – Csábítások és csemegék ~

A fürdőszoba padlóján ébredtem.
~ Kylie Scott: Lick – Taktus ~

Amint a repülőúttól gyűrötten és fáradtan beléptem a fényűző Bellagio Hotel és Kaszinó ajtaján, megláttam a két táblát, ami eligazította a hétvégi konferencia vendégeit. Ott volt az egyik, amire én is érkeztem, a Joghallgatók Nemzetközi Szövetségének Konferenciája, és a másik, a Felnőtt Szórakoztatóipar Expó.
~ Mia Sheridan: Stinger – A skorpió fullánkja ~

A félhomályos, kissé lepukkant bárban akkorára tátott szájjal meredtem a legjobb barátnőmre, ami bőven túlment a jó ízlés határán.
~ J. L. Armentrout: Obsession – Függőség ~

Most már biztos, hogy az édes tea lesz a halálom. És nem is csak azért, mert annyira cukros, hogy az embert egyetlen korty is diabéteszes kómába taszíthatja. Vagy azért, mert a bátyám kis híján hármas karambolt okozott, amikor hirtelen megfordult a pick-upjával az országút kellős közepén egyetlen pillanattal az után, hogy a következő, mindössze kétszavas üzenet érkezett a telójára.
~ J. L. Armentrout: Be With Me – Légy mellettem ~


/Képek forrása: pageswithinme, readforrhys, myfriendsarefiction/

Megjegyzések