NOSZTALGIA PÉNTEK #9 RENDHAGYÓ MÓDON

Kép forrása: Leiner Laura We♥It oldala

Mint ahogy már a bejegyzés címéből és az előző ilyen posztokból is kiderült, az utolsó Nosztalgia Péntek és Hétfő rendhagyóan érkezik. Az idézetekkel kapcsolatban nem lesz változás, a kivitelezésben viszont igen. Ugyanis most felsorolás helyett képeket szerkesztettem, és elkészítettem néhány Instagramos bejegyzést/profilt, amelyek természetesen Leiner Laura regényeinek karaktereivel kapcsolatosak. Még nem találkoztam ilyenekkel, így azt gondoltam, hogy az utolsó két ilyen posztot ezzel dobnám fel.
Remélem elnyeri a tetszéseteket. :) A véleményeiteket nyugodtan írjátok meg kommentben. :)

Az előző részek:
Bábel: ITT
Akkor szakítsunk: ITT
Bexi: ITT
Szent Johanna Gimi: ITT (ezekre kattintva a sorozat összes kötetéhez vezető linkeket megtaláljátok)

BEXI SOROZAT

 

 

 

BÁBEL

 

 

 

 

 

 

 

Folytatás hétfőn...

Megjegyzések

  1. Mire a végére értem,már úgy vigyorogtam,mint egy tejbetök.(Bárcsak tudnám,hogy az milyen...😂) Basszus Szasza,kivágtak az esküvőtökről. ???Miért? Talán mert az még nem a miénk volt... Szakadok!😂

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése