🍁🍂🍃 GOODBYE NOVEMBER! HELLO DECEMBER! ☃️❄️🎄

 
És elérkeztünk ide is, beköszöntött a december és ezzel együtt a 2017-es év legutolsó hónapja is. Ebben a bejegyzésben összefoglalom a novemberi tevékenységeimet, valamint egy kis decemberi ízelítőt is mutatok.
 
#1 Novemberi olvasmánylista
Ebben a hónapban végre egy kicsit több időt tudtam az olvasásra szánni, be is hoztam az eddigi elmaradásaimat. Íme, ezekre kerítettem sort 2017 tizenegyedik hónapjában:

1. Cambria Hebert: #Selfie (ez csak félig meddig tartozik ide, ugyanis október 29-én kezdtem el, november 2-án fejeztem be)
2. Joss Stirling: Angel
3. Cambria Hebert: #Poser
4. Cambria Hebert: #Heart
5. Erin Watt: Paper Princess – Papír hercegnő
6. Joss Stirling: Summer
7. Erin Watt: Broken Prince – Megtört herceg
8. Erin Watt: Twisted Palace
9. Beth Ehemann: Room for More
10. Jennifer L. Armentrout: White Hot Kiss – Perzselő csók
11. Cambria Hebert: #Bae
12. P. C. Harris: Újrajátszás
13. Meghan March: Dirty Pleasures – Vágy és kétség
14. Karina Halle: Before I Ever Met You – Túl közel hozzád (ez már kicsúszott novemberből, de ide sorolom, mert 28-án kezdtem el)

Ezekről már készülnek/már feltöltöttem a véleményeimet. A feltöltöttek a későbbiekben meg lesznek említve.

#2 Novemberi Top 3
Nehéz leszűkíteni a tizennégyet háromra, ugyanis mindegyiket valamiért nagyon szerettem. De mégis, ha választanom kell, akkor ez a három regény kerül be a top hármas listába:

1. Erin Watt: Paper Princess – Papír hercegnő
Ez számomra eddig a 2017-es év legeslegkedvencebbe (a folytatásokkal együtt). Bővebb értékelést a sorozat első három részéről IDE, IDE és IDE kattintva olvashattok.

2. Joss Stirling: Summer
Meg merem kockáztatni, hogy ez a Lélektársak legizgalmasabb része. Tele van rejtéllyel, titkokkal, megoldandó kérdésekkel és Benedictekkel. ;) És végre Victor is megtalálja a lélektársát. ♥ Azt sajnáltam a legjobban, hogy ők nem kaptak külön könyvet. Így is zseniális volt, de úgy még jobb lett volna. Az egész sorozatról hamarosan várható egy értékelés.

3. P. C. Harris: Újrajátszás
Az egyik legnagyobb meglepetés a számomra, érdemes lesz az írónő további alkotásaira is odafigyelni. Bővebben IDE kattintva olvashattok erről a regényről.

#3 Novemberi beszerzések
Új polclakókkal bővült a gyűjteményem novemberben is, 8 könyvet vásároltam:

Erin Watt: Paper Princess – Papír hercegnő
Erin Watt: Broken Prince – Megtört herceg
Joss Stirling: Angel
Joss Stirling: Summer
Meredith Wild: Hard Love – Rád kattanva 5.
P. C. Harris: Újrajátszás
Meghan March: Dirty Pleasures – Vágy és kétség
Renáta W. Müller: TestVÉR 1.

#4 Novemberi megjelenések, amelyeket be akarok szerezni

Jodi Ellen Malpas: The Forbidden – A tiltott
Kylie Scott: Deep – Tónus
Elle Kennedy: The Score – A pont
Colleen Hoover: Confess – Vallomás

#5 Novemberi kedvenc idézetek
Ebben a pontban a novemberben olvasott könyvekből szedtem össze néhány kedvenc pillanatot:

– Mióta vagy te ilyen romantikus?
– Amióta megismertelek.
~ Erin Watt: Broken Prince – Megtört herceg ~

– Hallom, nem megyünk suliba. Vagyis az ikrek igen, de ők is csak azért, mert hülyék. Ha kihagynak egy órát, máris megbuknak.
Az ikrek erre feltartják a középső ujjukat.
– Én átmegyek Valerie-hez.
– Remek. Bírom Valt. Jól fogjuk érezni magunkat.
– Nem hallottad az elejét. Azt mondtam, hogy én.
Az asztalnál mindenki a szóváltásunkat figyeli.
– De, hallottam – vigyorog lazán Easton, de közben mindenfelé jár a szeme. – Csak nem érdekel. Mikor indulunk?
– Figyelj Easton… – kezdtem, az asztalon dobolva az ujjaimmal, és megvárom, hogy megint rám nézzen. – Te itt maradsz. Vagy akár el is mehetsz, de az a lényeg, hogy nem jössz velem.
– Hallottam, hogy mondasz valamit, de semmi értelme a szavaidnak. Mikor találkozunk a kocsidnál?
(…)
– Oké, de a körmünket fogjuk lakkozni, és arról fogunk beszélni, hogy melyik betétnek jobb a nedvszívó képessége. Még tudományos kísérletek is lehetnek.
Eastonnak nem olvad le a képéről a vigyor, az ikrek viszont felmordulnak.
~ Erin Watt: Broken Prince – Megtört herceg ~

“Sometimes when I get drunk—really drunk—I drunk dial my grandma and tell her she’s hot,” he admitted.
“You do not.” I laughed.
He held up his hand. “I swear. Seems when I get really drunk, I also speak in a Scottish accent. Granny thinks she has a secret admirer from Scotland.”
~ Cambria Hebert: #Selfie ~

– (…) A szalonban nagy volt a hajtás, mindenki most akar új frizurát karácsonyra,hogy másnap megint ugyanolyan csúnyák legyenek, mint előtte.
– Hogy mondhatsz ilyet? – rázom meg a fejem. – Hiszen ők a vendégeid, tőlük kapod a fizetésed.
– A fizetés is csúnya.
~ P. C. Harris: Újrajátszás ~

– Hal, kimehetnénk megnézni, mi folyik odakint?
– Elég jól érzed magad, hogy felállj?
– Ha készen állsz, hogy megakadályozz egy újabb arcra bukást – néztem rá reménykedve.
A mellkasához húzott, és felemelt az ágyról.
– Mit meg nem teszek érted…
– Ne higgy neki, Summer! Imád ám felvágni a macsó mutatványaival! – kiáltotta utánunk Xav.
~ Joss Stirling: Summer ~

#6 Novemberi bejegyzések
Kereken harminccal nőtt a posztok száma.

Nosztalgiázós sorozat:
Nosztalgia Péntek #5; #6; #7; #8
Nosztalgia Hétfő #6; #7; #8; #9

FantasyWorld projekt:

Véleményezés:
Cambria Hebert: #Nerd; #Hater; #Player

Top 5 Szerda: Novembertől kezdődően én is csatlakoztam a Top 5 Szerda csapatához, ehavi bejegyzések:

Heti minimagazin: Minden vasárnap egy minimagazin formájában foglalom össze az adott hét legfontosabb és legfrissebb könyvekkel és írókkal kapcsolatos híreit. (#3; #4; #5; #6)

Book tag: Nem maradtam most sem kihívás nélkül, ezeket a tageket töltöttem ki:

Egyéb:

#7 Decemberi megjelenések, amiket már nagyon, de nagyon várok
Huh, ez hosszú lesz. :D

Jeaniene Frost: Once Burned – Első lobbanás
Penelope Ward: Jake Undone – Jake megadja magát
Jay Crownover: Jet
Jennifer L. Armentrout: Stay With Me – Maradj velem!
Simone Elkeles: How to Ruin a Summer Vacation – Tönkretett vakáció
K. Bromberg: Fueled – Vágy
A. Meredith Walters: Light in the Shadows – Fény az éjszakában
Sarah J. Maas: Empire of Storms – Viharok birodalma
Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury – Köd és harag udvara
Samantha Young: Before Jamaica Lane – Jamaica Lane
Katie McGarry: Breaking the Rules – Szabályszegők
Mia Sheridan: Archer’s Voice – Archer hangja
Lylia Bloom: Ne mondd, hogy szeretsz
Leiner Laura: Ég veled 

Még jó, hogy vizsgaidőszak következik és így valamivel több időm lesz olvasni.

#8 Decemberi blogos tervek
– Szeretném folytatni a Top 5 Szerdát, már izgatottan várom az újabb témákat.
– Véleményezésekkel egy kicsit el vagyok maradva, így ezeknek a számát mindenképpen szeretném növelni.
– Még az előző FantasyWorld-ös projektet sem készítettem el, így nem is kérdés, hogy erre szeretnék időt szánni és pótolni.
– Karácsony közeledtével szeretnék néhány kreatívkodós bejegyzést is hozni.

És azt hiszem, hogy egyenlőre ez ennyi. Köszönöm szépen, hogy végigolvastátok! :) Mindenkinek nagyon kellemes decembert! ☃️❄️🌨🎁📚🎄

Megjegyzések