TOP 5 WEDNESDAY #2 - PROBLEMATIC FAVES PROBLÉMÁS KEDVENCEK

 
Problémásak, de szeretjük őket.
Újabb szerda, újabb Top 5 téma és bejegyzés. Az e heti pedig nem más, mint:
PROBLEMATIC FAVES – PROBLÉMÁS KEDVENCEK
– Characters you don't want to love, but you can't help liking./ Karakterek, akiket nem akarsz szeretni, de nem tudsz ellene tenni.
Tehát ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem öt olyan könyvbeli szereplőt, akiket nem akarok kedvelni, de valamilyen módon mégis a kedvencemmé váltak.

#5 Kaltain Rompier – Sarah J. Maas: Thorne of Glass – Üvegtrón
Kaltain nálam az a karakter volt, akit kifejezetten nem szerettem (és ez még enyhe kifejezés), aztán később más oldaláról is megismerhettük, és a róla kialakított véleményem megváltozott. De nagyon. 

 

#4 Celeste Newsome – Kiera Cass: The Selection – A Párválasztó
Na, Celeste volt az a szereplő, akit nagyon, de nagyon utáltam a Párválasztó elején, sőt, csak a harmadik kötetre sikerült igazán megkedvelnem. Ellenszenvesnek tűnt, de a harmadik kötetben gyökerestől megváltozott róla a véleményem, így most már ő is a kedvenceim táborát erősíti.

 

#3 BuzzBoss – Cambria Hebert: Hashtag sorozat
A „BuzzBoss” Cambria Hebert egyik legsikeresebb könyvsorozatának kulcsfontosságú karaktere, még ha a kilétére több köteten keresztül sem derül fény. De aztán igen, és úristen…ez egy hatalmas csavar volt az egész történet során, én teljesen lesokkoltam. Azt, hogy valójában ki is ő, és, hogy melyik részben tudjuk meg nem írom le, hogy ha valaki el akarja olvasni, ne legyen számára spoiler. A lényeg az, hogy a BuzzBoss egy alkalmazáson keresztül (Alpha BuzzFeed) értesíti az egyetem tanulóit minden lényeges információról. Elvileg ezeknek a tanulással kellene, hogy kapcsolatosak legyenek, de itt már több a pletyka. És ezért is volt kétséges számomra, hogy most kedvelem e vagy nem. Először nem annyira, mert volt, mikor már tényleg nagyon személyesbe ment át a dolog. De másrészről meg rendkívül humoros posztok is születtek, jókat nevettem rajtuk, úgyhogy már a kedvenceim közé tartozik. 

 

#2 Royal fiúk – Erin Watt: Paper Princess – Papír hercegnő
Épp most olvasom ezt a regényt, és nagyon, de nagyon megszerettem. Viszont, Royalékkal bajban voltam. Először nem éppen mondtam őket szimpatikusnak (sőőőt, kicsit sem voltak azok), de most jelenleg egy olyan résznél tartok, ahol úgy látszik, hogy kezdik a normálisabb énüket is megcsillogtatni. Na, ők szó szerint problémás kedvencek.

 

#1 Rhysand – Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvara
Rhysand az a karakter, akit nem tudtam hova tenni az első rész elolvasása után. Böngésztem, és nagyon sok helyen abba futottam bele, hogy mennyire imádják őt, ő a kedvencük satöbbi. És egyszerűen nem tudtam felfogni, hogy miért. Eléggé titokzatos volt nekem, emiatt érdekelt is, hogy milyen szerepe lesz az elkövetkezendőkben. Mivel amúgy nagyon tetszett az első kötet, megrendeltem a másodikat és neki is kezdtem egyből. Miután a végére értem kijelenthettem, hogy engem is teljesen elvarázsolt, és most már mindent értek. #TeamRhysand♥

 
 
Nektek kik a problémás kedvenceitek?

Folytatás jövőhéten...

Megjegyzések