NOSZTALGIA HÉTFŐ #1


Nosztalgia Hétfő névvel új sorozat indul a blogon, amelynek a „párja” a Nosztalgia Péntek lesz. Ez azt jelenti, hogy az ilyen típusú bejegyzések csak hétfőn és pénteken fognak felkerülni. De hogy mit is jelent ez? Mit fog tartalmazni, miről olvashattok?
Nos, ez rendkívül egyszerű. Ebbe a bejegyzéstípusba egy adott könyvből gyűjtök ki idézeteket és ezeket pedig itt fogom nektek összegyűjteni, így „nosztalgiázhatunk”, felidézhetjük az adott regény legemlékezetesebb pillanatait és a többi. Nagyon várom – sőt kíváncsi vagyok rá –, hogy melyek voltak a ti kedvenceitek, így nyugodtan osszátok meg velem és a többiekkel is ezeket.
És hogy mi lesz az első Nosztalgia Hétfőnek a témája?
Leiner Laurának az új könyve – és egyben új sorozatának nyitókötete – december 5.-én jelenik meg, így arra gondoltam, hogy addig végigmehetnénk az írónőnek az előző regényein/könyvsorozatain, és összegyűjthetnénk a kedvenc pillanatainkat. Izgatottan várom a következőt, és míg várakoznunk, addig idézzük is fel a legjobb pillanatokat a posztok keretein belül.
Ezek közül is a legelső a Szent Johanna Gimi lesz, és a Kezdet fogja megnyitni ezt az egész nosztalgiázós bejegyzéssorozatot.
Remélem, hogy elnyeri majd a tetszéseteket! Lent pedig, a kommenteknél várom a ti kedvenceiteket is! :)

#1 Tuti tipp az első sulis napra
„ – Reni, tudom, hogy az első nap a gimiben nagyon kemény, emlékszem, nekem is az volt. Csak egyet tudok tanácsolni – nézett apu mélyen a szemembe. – Ne hányd el magad. ”

#2 Az a bizonyos első látásra dolog…
„ Elfordítottam a fejem, hogy odanézzek, és akkor… És akkor történt, hogy először megláttam Antai-Kelemen Ádámot, Cortezt. ”

#3 Egy jó barátság kezdete :D
„Virág kicsit megdöbbentő. És megette a szendvicset. Ez még megdöbbentőbb. ”

#4 Vajon ki?
„ Ki állította be a telefonomon háttérképnek Mádayt? ”
 
#5 Mit álmodtál múlt éjjel?
„ – Renáta – állt meg a padom mellett Vladár, amikor beszedte a rajzokat. – Renáta, elmondanád, hogy miért nincs semmi a lapodon? – kérdezte idegesen. 
– Tanár úr, én általában nem emlékszem az álmaimra – feleltem teljesen komolyan, de a többiek ellehetetlenítették a helyzetem, ugyanis ezt viccesnek találták.
– Gúnyt űzöl a feladatból? – förmedt rám Vladár, és a dühéhez nagyban hozzájárult a többiek vihogása.
– Dehogy! – feleltem azonnal, és felemeltem a lapom. – Én tényleg ennyire emlékszem az álmaimból. Semmire – erősködtem. ”

#6 Kegyetlen Kinga
„ – Kitől kell elájulni? – nézte összehúzott szemekkel a készülék hátterét.
– Bemutatom Lana Langet a Smallville-ből. Ja, egyébként a jövendőbeli barátnőm – közölte Zsolti természetes arckifejezéssel. 
– További szép álmokat – vigyorgott gúnyosan Kinga, és visszaadta a mobilt. ”

#7 Ki korán kel…
Kinga hívott, hogy egy órán belül jön értem az anyukájával. Ránéztem az órámra. Reggel hét. Te jó ég! Hát már a lovak sem alszanak rendesen?

#8 ???
Végre suli!!! Oké, ez egy kilencedikes szájából rém természetellenesen hangzik, de komolyan. Konkrétan halálra untam magam a szünetben.

#9 Kinga-féle motiváció
Állj sarkadra, és mondd azt, „ha Cortezt millió lány veszi körül, akkor is én leszek az az egy, aki mindet félre tudja lökni!

#10 Fangirl time
„ – Hé! Láttad a gördeszkás videód nézettségét? – kérdezte Dave Corteztől.
– Nem néztem azóta. Mennyi? – húzta közelebb a gépét Cortez. Én meg lesütöttem a szemem. A fenébe.
Na ja. A fele én voltam. Meg Virág. Mondjuk, ez nem derült ki, de azért én saját magam előtt is cikinek tartottam, hogy tényleg képes voltam kezdőlapnak beállítani. ”

#11 Arnold…hát igen, van benne logika :D
„ – Arnold, milyen kedves tőled, hogy felajánlod a segítséged. Hol szeretnétek tanulni? – kérdezte anyu. 
– Nekem mindegy – vontam meg a vállam, és Arnoldra néztem. 
– Én most járok itt először. Honnan kéne tudnom? – nézett vissza rám. Ez jogos. ”

/Képek forrása: Leiner Laura We Heart It/

Megjegyzések

  1. #12 Kinga
    ,,- Na, Cortez is megtalálta a sulit. Éppen ideje volt, nem fogom életem végéig tartogatni a jegyzeteket"

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése