BORÍTÓHÁBORÚ - KIERA CASS


Melyik a jobb? Melyik a szebb? Melyik illik leginkább az adott könyvhöz? A Borítóháború nevet viselő bejegyzésekben ezekre a kérdésekre keresem a választ. Veszem egy könyv eredeti borítóját, majd vagy egy rajongó által vagy egy más ország által megtervezettel összehasonlítom, leírom a saját véleményemet róluk. Kíváncsi vagyok a ti véleményeitekre is, ha van kedvetek nyugodtan osszátok meg velem. :)
A Borítóháború első „áldozata” Kiera Cass nagysikerű Párválasztó sorozata, majd a folytatása, A korona.

 

VS.

 

A Párválasztó, Az Elit és Az Igazi borítója elképesztően gyönyörű, nagy figyelmet von magára, egyszerűen nem hagyja, hogy csak úgy elsétálj előtte. Bevallom, először én is pont a borító miatt figyeltem fel Kiera Cass alkotására. Gyönyörű, zseniális munka, nagyon illik az egész sorozathoz, szebbet el sem tudnék képzelni hozzá.
Az eredetiek alatt láthatóak is figyelemre méltóak. Letisztult, egyszerű mégis lenyűgöző, engem egy kicsit Amy Ewing Az Ékkő című regényének második borítójára emlékeztet. Egyszerű, de nagyszerű.


VS.

 
 
A Párválasztó folytatásának második kötetének külseje elég megosztó véleményt kapott, már több helyen is olvastam, hogy fura a feje a borítón látható lánynak. Hát, ugye ne a borító alapján ítéld meg a könyvet, de ez szerintem is így van. A ruha és a koncepció az nagyon ott van, szép a lilás háttér és a ruha is, de tényleg egy kicsit érdekes fejet vág a modell.
A sorozat rajongói itt is megcsillogtatták tehetségüket és elkészült két változat is A koronához. Mindkettő meseszép, simán el tudnám képzelni bármelyiket a kötet borítóján, mégis, ha A koronahercegnőt nézzük, ahhoz sokkal jobban illene a kékes változat. Az arany is elmondhatatlanul gyönyörű lett, Eadlyn karakteréhez is passzol, de az én voksomat a kék kapja meg.

Összefoglalva nálam a Borítóháborút:
a Párválasztó sorozat borítói közül: az eredeti – a rajongók által készített
A korona változatai közül pedig: az eredeti – a rajongók által készített
nyerte.

Nektek mi a véleményetek? Melyik nyerte el a tetszéseteket?

Megjegyzések