EGY FELEJTHETETLEN TÖRTÉNET - "AMIKOR ESIK AZ ESŐ...GONDOLJ RÁM."


KÖNYVPROFIL
Megjelenés ideje: 2015. december 11.
Elit start: 2015. november 10.
Eredeti megjelenés ideje: 2013
Sorozat: Eső
A sorozat kötetei: When It Rains – Amikor esik (+3: After the Rain; Changing Forever; Living with Regret)
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Pötty: Vörös pöttyös könyvek
Fordító: Palásthy Ágnes
Kötéstípus: kartonált
Oldalak száma: 368
Fülszöveg: Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem.
És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el.
Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam.
Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe.
Megsebeztek.
Megmentettek.
És reményre leltem.
Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat…
Újra.


Kate és Beau együtt cseperedtek fel és már nagyon régóta barátok, szinte elválaszthatatlanok. Később, a tizenévesek gondtalan mindennapjai egyszer csak megszűnnek. Egy középiskolás tábortűz örökre megváltoztatja az életüket, de legfőképpen Kate-re nyomta rá a bélyegét. Ezután a borzalmas este után Kate már nem volt az a mindig mosolygós és életvidám lány, ettől kezdve sokkal visszahúzódóbb lett, nem nyílt meg olyan könnyen másoknak, a bizalom pedig nem tartozott a legegyszerűbb dolgok közé. Kate nem folytatja tanulmányait, Beau azonban igen. Eleinte tartották a kapcsolatot, sűrűn beszélgettek, a lány mindig várta a fiú hívását. Azonban ezek kezdtek egy kicsit elhanyagolódni.
A helyi étkezdében dolgozó pincérnő élete azonban fordulatot vett, amikor a munkahelyére betoppant Asher Hunt. Asher és Kate elkezd jobban megismerkedni, Kate pedig lassan visszakapja életkedvét, hasonlítani kezd régi önmagára. Azonban az élet nem mindig igazságos…
Hűha, hát ez az a könyv, amelyet papírzsebkendő nélkül nem lehet átvészelni. Volt, amikor két soronként kellett megállnom az olvasás során a könnyeimet törölgetni. Össze fog törni. Darabokra. Ezen nincs mit szépíteni, biztosan így lesz. De aztán majd szépen helyrejön az egész. A törött darabkák megtalálják a helyüket. Ez az a könyv, ami biztosan veled marad, mindig emlékezni fogsz rá, amikor esik…♥
Lisa De Jong Eső című sorozatának nyitókötetében egy gyönyörűséges történetet ismerhetünk meg. Vegyes érzelmeket váltott ki belőlem, hiszen volt amikor megnevettetett, megmelengette a szívemet, majd később a könnycsatornáimat is megindította. Egyszerűen zseniális! Őszintén ajánlom mindenkinek, kortól függetlenül, felejthetetlen élményben lesz részetek. Ez a regény el fog varázsolni titeket.
Nagyon remélem, hogy hamarosan a sorozat további köteteit is olvashatjuk magyar fordításban, mert az Amikor esik alapján azok is ugyanilyen nagyszerűek lehetnek. Lisa De Jong nevét biztosan megjegyzik a magyar olvasók.

RÖVID ÖSSZEGZÉS:
Borító: Egy szóval tudnám jellemezni: gyönyörű. *.*
Kedvenc karakter(ek): Kate, Beau, Asher
Nem szimpatikus karakter(ek): Drew
Értékelés: 5/5 esőcsepp ♥ Ehhez nincs mit hozzáfűzni. Nagyon megérdemli!
Ajánlom? Nagyon-nagyon őszintén ajánlom. Olvassátok és szerezzetek egy nagyszerű élményt ezzel a regénnyel. Biztos vagyok benne, hogy elnyeri majd a tetszéseteket. :)
Tuti tipp az olvasáshoz: legyen a kezetek ügyében néhány zsebkendő, mert szükségetek lesz rá.
És végül pedig itt van egy kis ízelítő:

"Megérdemled, hogy boldog légy."

"Amikor esik az eső, gondolj rám! Én leszek a te esernyőd, Kate. Én leszek a a fal, ami megvéd a vihartól, amikor túl nehéz lesz az élet. Ne hagyd, hogy elsöpörjön a vihar! Vigyázz az új életedre!"

Megjegyzések