THAT'S WHAT HE SAID THURSDAY #6

 

A Chapter Break book blogon találtam a That’s What He Said nevezetű posztsorozatot, és annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, bevezetem ezt az én blogomra is.
Szeretem összegyűjteni és visszaolvasgatni a kedvenc idézeteimet a kedvenc könyveimből és ez a sorozat pontosan ezzel is foglalkozik. Az egésznek az a lényege, hogy kiválasztunk egy férfi karaktert és tőle a legeslegkedvencebb megszólalásunkat mutatjuk be a bejegyzésben.
Azt, hogy egy hónapban csak egy ilyet hozol vagy minden héten csütörtökön egyet, azt mindenki maga döntheti el. Én a második verziót tervezem, tehát minden héten egy.
A mai That’s What He Said bejegyzés főszereplője újra Jodi Ellen Malpas karaktere, ő pedig nem más, mint Jake Joseph, aki A tiltottban kapott szerepet:

– Szeretlek, szépségem. Jobban mindennél.
A kijelentése bágyadt mosolyt csal az arcomra.
– Még az epres gumicukornál is?
– Még annál is. Pedig azt nagyon szeretem.

Mindig a tiéd voltam. Akkor is, amikor még nem ismertelek. És te mindig az enyém voltál.
Csak eltartott egy ideig, míg egymásra találtunk. Szeretlek!

Szeretem a szenvedélyedet, szeretem az eszedet, szeretem, ahogy mormolsz a csésze fölött, amikor gondolkozol. Szeretem, ahogyan izegsz-mozogsz, amikor aggódsz.

/Fejlécképek forrása: Pinterest/

Megjegyzések