📚 TOP 5 WEDNESDAY #7 - CHARACTERS ON THE NAUGHTY LIST - KARAKTEREK A ROSSZAK LISTÁJÁN 📚

 

Na, ki volt jó idén és így felkerült a Mikulás jók listájára? Megérdemlik a csomagot?
Nos, azok a karakterek, akiket lentebb felsorolok, biztosan nem.
A mai Top 5 Szerda témájában olyan karaktereket fogok felsorolni, akiket nem sikerült megkedvelnem, tehát a mindenféle finomsággal telerakott mikuláscsomagot sem érdemlik meg.

Pontosabban:
December 13th – Characters on the Naughty List / Karakterek a rosszak listáján
– These can be villains or just characters you don't like! / Ők lehetnek gonosztevők, vagy csak karakterek, akiket nem szerettek

Tehát ma öt olyan karaktert sorakoztatok fel nektek, akiket én kifejezetten nem szerettem. A sorrendbe állítás egy kicsit nehezebb volt, még a bejegyzés írása közben is alakítgattam rajta, és áthelyeztem a szereplőket, de íme a végleges lista:

#5 Tamlin – Sarah J. Maas: Tüskék és rózsák udvara
Ő az, akit először nem is értettem, hogy miért utálnak annyira és annyian, aztán elolvastam az A Court of Mist and Furyt majd az A Court of Wings and Ruint is és mindent teljesen megértettem. #TamlinTheTool

 

#4 Adarlan királya – Sarah J. Maas: Üvegtrón
Már az Üvegtrónban sem volt egy kedvelhető karakter és ez a későbbiekben egyre csak fokozódott és fokozódott. Aztán, amit Doriannal tett, az feltette az i-re a pontot…

 

#3 Tessa Young – Anna Todd: Miután
Én nem szoktam utálni könyveket, mert valahogy mindig találok mindenbe valami jót, és ez általában dob egy kicsit a megítélésemben. Aztán elolvastam Anna Todd könyvsorozatának első részét miután (haha, címre utalás) ez egy kicsit megváltozott, ugyanis nagyon nyögve-nyelve szenvedtem végig az egészet. Én tényleg akartam szeretni ezt a történetet, de nem tudtam. Talán az utolsó 10-20 oldal még eseménydúsabb volt mint az összes többi, de ez édes kevés. Tessa teljes mértékben kicsinált, és amikor Hardinnal együtt voltak ez úgy százzal megszorzódott. Ebből már leszűrhettétek, hogy egy élmény volt. 😄 Soha többet, soha. El nem tudom képzelni, hogy mi történt a folytatásokban, de valahogy bele se akarok gondolni.
Ui.: Így gyorsan végignézve a listán, ő lett az egyetlen nőnemű. Legalább nem ment át kolbászpartyba az egész.😂

 

#2 Zach – Cambria Hebert: Hashtag sorozat
Az egyik legkegyetlenebb karakter az egész felsorolásban. Nem akarok semmit spoilerezni, de hihetetlen, hogy emberek mikre nem képesek, csakhogy megkeserítsék néhányak életét.

 

#1 Nádor Gergő alias Geri – Leiner Laura: Bexi
Drága Geri! Csomag tuti, hogy nem jár neked, erről már lekéstél, a virgács nem fejezné ki eléggé, hogy mennyire rossz voltál, talán ha egy jó nagy (de tényleg hatalmas) fát kapnál december 6-án az megfelelően szimbolizálná ezt.
De most komolyan: ő volt az a szereplő, akit egyáltalán nem tudtam egy icipicit sem megkedvelni, mondjuk nem is lehetett volna, rettentően unszimpatikus karakter. Mikor először megláttam a decemberi témák közül ezt, egyből Geri jutott az eszembe, így nem is kérdés, hogy ő foglalja el az első helyet ezen a listán.

 

Ti mely könyvbeli karakterekkel nem szimpatizáltok? 

Nézzetek be a további Top 5 Szerdás bloggerhez is és megtudhatjátok, hogy szerintük kiknek nem jár csomag idén (a bejegyzéseiket EBBEN a zónában találjátok).

Folytatás jövőhéten. Téma: 2017 Top 5 könyve 

/Képek forrása: Leiner Laura, Cambria Hebert, 
giuliland, marleynightcourt, miss_maedchenkram/

Megjegyzések