TOP 5 WEDNESDAY #4 - BOOKS YOU'RE THANKFUL FOR - KÖNYVEK, AMIKÉRT HÁLÁS VAGY

 
Ismét elérkeztünk egy szerdai naphoz, ez pedig egy újabb Top 5 Szerdás bejegyzést jelent. :)
A mai téma:
BOOKS YOU’RE THANKFUL FOR – KÖNYVEK, AMIKÉRT HÁLÁS VAGY
– For whatever reason, big or small./Bármilyen okból, legyen az kicsi vagy nagy.
Ez most azért is aktuális, mert Amerika egyik legfontosabb ünnepére, a Hálaadásra holnap kerül sor.
A mai listában nem fogom rangsorolni a könyveket, mert nem tudom azt mondani, hogy az egyiknek jobban hálás vagyok, mint a másiknak.

Jeaniene Frost: Halfway to the Grave – Félúton a sírhoz
Ez a könyv bizonyította be nekem, hogy igenis lehet nagyszerű könyvet írni vámpírok főszereplésével. Előtte nem igazán szerettem ezt a témát, viszont az írónő regényének elolvasása után mindez megváltozott. Cat és Bones történetét ha egyszer valaki elkezdi, akkor egyszerűen nem lehet leállni vele. Rendkívül szórakoztató, akciódús és rejtélyes, mindez egy kis romantikával megfűszerezve. Engem teljesen megvett magának, nagyon kíváncsi vagyok a sorozat folytatásaira és az írónő Első lobbanás című regényére is.

 

Sarah J. Maas: Throne of Glass – Üvegtrón
Ezzel a regénnyel szerettem meg igazán a fantasy könyveket és azokat is, amelyek E/3-ban vannak elmesélve. Ezelőtt leginkább azokat preferáltam, amelyek E/1-ben íródtak, viszont az Üvegtrón fülszövege nagyon felkeltette az érdeklődésemet, így azt gondoltam, hogy adok neki egy esély. Azóta ez az egyik legeslegnagyobb kedvencem. + Sarah J. Maasnak köszönhetjük Rowant, Doriant, Chaolt, Aeidont, Rhyst, Cassiant és Azrielt is ;)

 

Leiner Laura: Szent Johanna Gimi
Már több book tages bejegyzésemben is említettem, hogy a Szent Johanna Gimi volt számomra a nagy áttörés, emiatt szerettem meg az olvasást. A Kezdet óta pedig nincs megállás. Szóval, igen. Köszönöm szépen Laura, hogy ilyen nagyszerű regényeket alkottál! ♥ :) 

 

Toni Aleo: Boarded by Love
Ez volt az a könyv, amit először olvastam el angolul. Csak úgy kutakodtam, mert igazán szerettem volna már ezen a nyelven is olvasni. Rábukkantam erre, be is szereztem és kezdődhetett a megállíthatatlan menet. Ettől kezdve egyre többet olvastam angolul is.

 

Lisa De Jong: When It Rains – Amikor esik
Ez a nagy betűs KÖNYV. Egyszerűen tökéletes. Rengeteg, de tényleg rengeteg érzelmet vált ki az olvasóból. Az egyik pillanatban még fülig érő mosoly van az arcodon, néhány sorral később pedig már a könnyeidet törölgeted. Van, hogy a szomorúság, van, hogy a meghatottság miatt. Nagyszerű regény, kiemelkedően jó. És pont ezért vagyok annyira hálás neki, hogy ennyi érzelmet képes kiváltani, hogy ennyire gyönyörű, mégis szívszorító.
Össze fog törni. Darabokra. Ezen nincs mit szépíteni, biztosan így lesz. De aztán majd szépen helyrejön az egész. A törött darabkák megtalálják a helyüket. Ez az a könyv, ami biztosan veled marad, mindig emlékezni fogsz rá, amikor esik…♥

 

Ti mely könyveknek vagytok hálásak?

További Top 5 Szerdások:

Folytatás jövőhéten…

/Képek forrása: leinerlauraofficial; ashleythebookslayer; _livelaughread; beckera_ann; lisasbookworld03/

Megjegyzések