NOSZTALGIA PÉNTEK #7

Rohamosan telik az idő, ebben a bejegyzés sorozatban is már elérkeztünk a Bexi sorozat ötödik kötetéhez, ami nem más, mint a Valahol. Ebben a posztban tehát ebből a regényből gyűjtöttem ki néhány igazán emlékezetes pillanatot.
Ezek a posztok spoileresek lehetnek azok számára, akik még nem olvasták ezeket a könyveket. 

Nektek melyek a kedvenc részeitek a Valaholból? Van olyan, amelyik ebben a bejegyzésben is szerepel? :)

Az előző részek:
Késtél: ITT
Hullócsillag: ITT
Illúzió: ITT
Nélküled: ITT
Szent Johanna Gimi: ITT

Jó böngészést mindenkinek! :)

#1 A legnépszerűbbé vált jelenet
– Sanyi! Sanyiii! Megyünk a Tescóba!

#2 Kávézás esőben
– Mit csinálsz? – kérdezte hirtelen Márk.
– Leülök, hogy megigyam a kávémat – hangzott a válasz.
– Itt?
– Igen, Márk, ahogyan minden reggel teszem.
– Menj ki a kertbe kávézni – tanácsolta.
– Szakad az eső.
– Akkor vigyél esernyőt is.

#3 Egy „kis” iszogatás
– Éjjel iszogattunk egy kicsit.
– Nem mondod? – nevettem el magam. – Pepe ott alszik a Nagy Márk-kartont átölelve a fotelben – mutattam magam mögé.

#4 😄
– Körte!
– Mondjad, gyerek – szólt vissza derűs hangon.
– Nagyon szeretlek, ugye tudod? – kérdeztem óriási gombóccal a torkomban.
– Ezt most miért mondod? Le fog zuhanni a gép? – kérdezett vissza emelkedett, kissé hisztérikus hangon.

#5 Kilátás
– Csak nézem a kilátást – felelte Márk.
– Tizenkilenc éve nem néztél ki az ablakon – dünnyögte az anyukája unottan.
– Ezért is csodálkozom milyen szép – vágta rá Márk.

#6 Mi történt?
– Szétcsaplak titeket! Mi a franc történt, amikor Londonban voltam? Tudjátok, hogy megőrülök tőle! Mondjátok már el! – pillantott ránk könyörgőn.
– Én tudom – bújt át a karja alatt Lili.
– Kisgyerek! Ez az! Mesélj csak nekem – dobódott fel Körte.
– Amikor Londonban voltál, akkor…
– Igen?
– Anyu igent mondott Györgynek – vigyorgott Lili.
– Ennyi? Ezt tudom! – dühöngött Körte.
– Várj csak – gondolta át Lili.
– Na! Igen?
– Azt hiszem, akkor esett is – felelte.
– Elegem van mindenkiből – közölte Körte feladva.

#7 Ropogtat a csótány?
Körte és Daniella csendben bámulták a tévét, én pedig az ujjaimat tördelve minden egyes alkalommal összeszorítottam a fogaimat, amikor a gardróbból azt hallottam, hogy Márk mogyorót rág.
– Mi ez a hang? – nézett körbe Körte kizökkenve a filmből.
– Csótány – vágtam rá azonnal.
– Mi? – kérdezték egyszerre.
– Tele van a hotel. Láttam is – hazudtam. – Jó nagyok. És ropogtatnak.
– Ropogtat? Ropogtat a csótány? – meredt rám Körte unottan.
– Igen. Eszik az épületet – erősködtem, megpróbálva meggyőzni őket ezzel a baromsággal.

#8 Lányos dolog
A kertbe vezető ajtó hirtelen kinyílt, és Márk vizesen lépett be a nappaliba.
– Menj ki! – üvöltött rá Daniella.
– Mi van?
– Tűnés! Éppen rólad beszélünk! Zavarsz!
– Mi? – kapkodta a fejét. – Beka? – pillantott rám kérdőn, hátha én elmagyarázom, hogy mi történik.
– Lányos dolog – legyintettem.
– Jó, de dobjatok már hozzám egy üdítőt – kérte.
Daniella kivett a hűtőből egy TopJoyt, és odalépve Márkhoz a kezébe nyomta.
– Na, menj innen. Hess – küldte ki, kezével a levegőben csapkodva.
Márk lazán lerántotta a kupakot, és beleivott az üdítőbe, majd szórakozottan hátrafordult.
– Csak jót mesélj rólam, Beka – kérte. – Bár rosszat nem is nagyon lehet – tűnődött el.
– Na, menj ki szépen, és vidd magaddal az egódat is – csukta be mögötte az ajtót Daniella.

#9 Legjobb csajozós szöveg?
– Na, jó és akkor ez? – kiáltotta Bogyó a medencében. – Három szó, amivel leveszel egy csajt a lábáról. Pepe?
– Jó nő vagy – avatott be minket a legjobb ismerkedési szövegébe az Aszád.
– Ez béna – legyintett Bogyó, mire mindannyian felröhögtünk. – Puding?
– Hozz nekem egy sört – mondta a sajátját.
– Ez négy szó, és hülye vagy – nevette ki Evelin.
– Tényleg, Puding, kiestél – dobta arcon Bogyó a labdával, és körülnézett.
– Anti?
– Legjobb háromszavas csajozó szövegem… – gondolta át, miközben mindannyian érdeklődve figyeltük. – Megvan, tudom már – jutott eszébe. – Te is hegedülsz? – mondta.
Az egész társaság szakadt a nevetéstől, Daniella pedig szórakozottan bólintott.
– Na, és ezért nem kell soha attól tartanom, hogy megcsal – jelentette be, és a beszólását még az eddiginél is nagyobb röhögés kísérte.
– Körte? – pillantott Bogyó a húsokat forgató menedzser irányába.
Körte megvakarta az állát, és elgondolkodott.
– Megmutassam a tetkóimat? – válaszolta, mire mindenki „húú”-zni kezdett és a menedzser felé dobálta, ami a keze ügyébe került. Kapott fűcsomót, egy gumikacsát és repült felé Evelin irányából egy öngyújtó is.
– Nem rossz, nem rossz – biccentett Bogyó. – Márk? – fordult felénk.
Márk mellett ülve érdeklődve pillantottam rá, ő lesajnáló mosollyal nézett körbe.
– Legjobb csajozós szövegem három szóval?
– Aha.
– Nagy Márk vagyok – felelte egyszerűen, én pedig még időben lehajtottam a fejem, mert ezúttal mindenki Márkot kezdte dobálni röhögve.
– Ember, ezt megnyerted – vihogta Bogyó.
– Még nem biztos – szólt Pabló Evelin telefonjából.
– Tényleg, Pabi, halljuk a tiedet is – vigyorgott Bogyó, és kissé elhalkultunk, hogy halljuk a FaceTime-on keresztül Evelin barátját.
Pabló alaposan átgondolta a kérdést, majd felcsillant a szeme.
– Levennéd ezt nekem? – mondta ki a magasságára utalva, és hogy vásárláskor gyakran segítséget kell kérnie a felső polcokon lévő termékek eléréséhez, mi pedig nem bírtuk tovább, és olyan hangos vihogásban törtünk ki, hogy zengett tőlünk az egész környék.
– Bocs, Márk, de Pabi nyert – nevetett Bogyó.
– Nem gond, ez mindet vitt – értett egyet Márk.
Miután kinevettük magunkat, Körte, mintha csak eszébe jutott volna valami, elkiáltotta magát.
– Sanyi!!!
Valamennyien a kert végében lévő vendégház felé néztünk, ahol kinyílt az ajtó és a sofőrünk kidugta rajta a fejét.
– Mi az?
– Mi a legjobb csajozós szöveged három szóban? – kiáltotta felé a menedzser.
– Ez egyszerű – felelte Sanyi. – Szia, merre mész? – célzott arra, hogy ő egy sofőr, mi pedig szakadtunk a röhögéstől.

#10 Ritka cselekvések
– Márk, mit csinálsz? – hallottam meg hirtelen az apukája hangját, mire Márk elfordította a fejét.
– Benéztem a kanapé mögé – felelte egyszerűen.
– Miért?
– Mert eszembe jutott, hogy ilyet milyen ritkán teszek – közölte egyszerűen, én pedig alig bírtam visszatartani a nevetésemet.

Folytatás hétfőn…

/Képek forrása: Leiner Laura We♥It oldala/

Megjegyzések