EZEK A ROYAL FIÚK TÖNKRETESZNEK...

KÖNYVPROFIL
Eredeti cím: Paper Princess
Eredeti megjelenésének éve: 2016
Eredeti kiadója: EverAfter Romance
Elit start: 2017.09.26.
Országos megjelenés: 2017.10.27.
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Sorozat: A Royal család
A sorozat kötetei:
Paper Princess – Papír hercegnő
Broken Prince – Megtört herceg
/+2: Twisted Palace; Fallen Heir/
Oldalszám: 360
Pötty: Rubin pöttyös könyvek
Fordító: Sándor Alexandra Valéria
Fülszöveg:
Egy ​lányról, aki sztriptízbárból és benzinkútról kerül fényűző villába és menő gimibe jut, miközben igyekszik hű lenni önmagához.
Ella Harper nagy túlélő, született optimista. Egész életében városról városra költözött szeleburdi anyjával, küzdött a megélhetéséért, és végig hitt benne, hogy egy napon majd kimászik a gödörből. De az édesanyja halála után végképp egyedül marad.
Egészen addig, amíg meg nem jelenik Callum Royal, aki kihúzza Ellát a szegénységből, és elcipeli a luxuspalotájába az öt fia mellé, akik viszont utálkozva fogadják. Mindegyik Royal fiú karizmatikus személyiség, de egyik sem olyan magával ragadó, mint Reed Royal: a srác, aki eltökélte, hogy visszaküldi Ellát a nyomorba, ahonnan jött.
Reed nem tart igényt Ellára. Azt mondja, nem tartozik közéjük.
Talán igaza van.
Gazdagság. Fényűzés. Megtévesztés. Ella új és ismeretlen világba csöppen, és ha a Royal palotában is életben akar maradni, kénytelen lesz felállítani a saját szabályait.
Ella percek alatt eljut a szegény árva sorstól az amerikai álomig… De tényleg könnyebb az utóbbiban élni?
Kövesd a sorsát te is és éld át egy különleges világ örömét, bánatát!

 

Az úgy történt, hogy olvastam a Papír hercegnőt, kb. a felénél járhattam és úgy döntöttem, hogy most nekem meg kell rendelnem a folytatást. És milyen jól döntöttem. Tudtam én, hogy kelleni fog. Miért van egy olyan érzésem, hogy a második kötet után is rögtön kelleni fog a következő?
Úristen. Mi volt ez a befejezés? Mi ez a függővég? És a legfontosabb kérdés: mikor ér már ide a folytatás?
Szóval igen. Eléggé rákattantam erre a sorozatra. Pedig még csak az első részét olvastam. És még mennyi van. *-* *-* *-**-* *-*
Az idei év őszi megjelenései között számomra ez volt a legjobban várós, erre voltam a legjobban kíváncsi. Garantálom, hogy ha nem kellett volna suliba mennem, beadandókat írni és a többi egy délután alatt simán kivégeztem volna. Bár így is sikerült egy nap alatt elolvasnom. Előny, ha magadnak állítod össze az órarendet, és másnap csak délben kezdődik az első órád, így tudsz sokáig olvasni. Durván jó volt.
Ezek a Royal fiúk tönkretesznek…
Hát, engem tönkretettek. Persze jó értelemben. Lehet valakit jó értelemben tönkretenni?
De leginkább az írónők (Jen Frederick és Elle Kennedy = Erin Watt) tettek tönkre…
Hogy lehet így vége?
Na, de most térjünk a lényegre.
Szóval, főhősnőnk – Ella Harper – egy igazán badass karakter. Nagyon fiatalon kellett már felnőttként viselkednie, gondoskodnia egy szerettéről és az iskola mellett munkát vállalnia. Gyakran többet is egyszerre. Viszont emellett jó tanuló, kimagaslóak az eredményei. A lány nagyon céltudatos és eltökélt, az érettségi megszerzése után egyetemre szeretne jelentkezni, majd később egy rendes, állandó és biztos munkahelyet találni. Azonban egy titokzatos és ismeretlen férfi olyan ajánlattal áll elé, aminek nem tud nemet mondani. Mondjuk, először nem mintha lett volna nagyon más lehetősége…
A Royal palotában (szó szerint palota) fog ezentúl lakni, ahol nem fogadja mindenki olyan kicsattanó nagy örömmel és mosollyal az arcán. Egyvalaki különösképpen keresztbe akar tenni Ellának.
A Royal fiúk…
Először velük egy kicsit bajban voltam, ugyanis a viselkedésük Ellával szemben eléggé kifogásolható volt, nem is kedveltem őket annyira. Értettem én, hogy vannak problémáik (elég sok), de a lánnyal elég durván viselkedtek néha. 

„Figyelj, én bírlak. Nem hittem volna, de bírlak. És mivel bírlak, ezért muszáj figyelmeztetnem téged, hogy mi Royalok eléggé el vagyunk cseszve. Jók vagyunk az ágyban, de azon kívül? Mint valami hurrikán.”

De aztán a cselekmény előre haladásával kezdtek egyre jobban megnyílni egymásnak és már sokkal szimpatikusabbak lettek, jobban meg is lehetett érteni őket. Én először Easton-t kedveltem meg, nagyon nagy figura. :D 

– Legyen egy szép estéd, pihenj, nézzél szappanoperákat…
– Szappanoperákat? Minek nézel te engem, ötvenéves háziasszonynak?

Aztán szépen lassan az összes Royal a kedvenc karaktereim listájának élére ugrott. Elképesztő az a változás, amin keresztül mentek. Sokkal jobban tetszett a könyvnek a második fele, mikor már tudtak együtt működni, szinte már egy családként viselkedtek.
És Reed.
Mikor még csak a regény első felénél jártam nem igazán tudtam, hogy vele mi is lesz, igazán nem mondhattam szimpatikusnak, ő volt az, aki talán a legfurcsábban viselkedett, de ahogy haladtam vele, úgy egyre jobban kezdtem megérteni. A második felénél pedig már igazán megimádtam, a végén pedig kiakadtam. Nem értettem.
Mindent egybevéve számomra az idei év egyik legjobb olvasmánya volt. El nem tudom mondani, hogy mennyire tetszett, nagyon-nagyon kíváncsi vagyok már a folytatásra. Fordulatos, zseniális, kiszámíthatatlan.
Kedves Könyvmolyképző! Egy élmény volt, köszönöm!

RÖVID ÖSSZEFOGLALÁS
Borító: Egy szóval tudnám jellemezni: csodaszép.
Kedvenc karakter(ek): Ella, Valerie, Reed, Easton, Gideon, Sawyer, Sebastian
Nem szimpatikus karakter(ek): Jordan, Daniel, Dinah. Ritka utálatosak. És Brooke. Ő az, akit igazán sehová sem tudtam tenni. De a könyv utolsó részében egyből eldőlt, hogy ő bizony ebbe a kategóriába tartozik. Szerintem még sosem írtam össze ennyi szereplőt ehhez a részhez. :D
Értékelés: 5/5 Egyszerűen imádom. ♥
Ajánlom? Romantikarajongóknak egyértelműen ajánlom, szerintem hatalmas kedvenc lesz azoknak, akik szeretik az ilyen témájú könyveket. Nagyon addiktív a sorozat, durva függővéggel, határozott és erős főszereplő, egy igazán mozgalmas cselekmény, és hát persze az elmaradhatatlan könyves pasik, akik levesznek a lábadról.
Kedvenc idézetek:

Az életem az enyém. Én élem. Én irányítom.

– Akkor békézünk, mi? – vigyorog rám, amikor meglát.
– Létezik egyáltalán ilyen szó? – kérdezek vissza a szobájába lépve.
– Hát, mivel értelmes szónak hangzik, szerintem az is.
– A gyökérarc is értelmes szónak hangzik, mégsincs benne a szótárban.
– Te most legyökérarcoztál?
– Á, te csak egy sima gyökér vagy.
– Jaj, hát köszi, hugi.

Ezen a világon semmi sem csillog örökké.

A sors keze a gyengéknek való: azoknak, akiknek nincs elég hatalmuk vagy kitartásuk, hogy kihozzák az életből, amit akarnak.

Íme, Reed Royal , az én sárkányölőm. Mosolyogva hajolok le, hogy megcsókoljam.
– Lehet, hogy ez rám nézve ciki, de szerintem szexi, ha kijön belőled az állat miattam.
– Csak egy szavadba kerül, és fejbe váglak a bunkósbottal, hogy aztán bevonszoljalak egy barlangba – mondja vigyorogva.
– Jaj, ez annyira romantikus! – jegyzem meg nevetve.

Megjegyzések