KÖNYVMOLY PROBLÉMÁK #HARMADIKRÉSZ

Könyvmolynak lenni az esetek többségében nem éppen egyszerű.
Még akkor is, ha sokan azt gondolják, hogy az. Sok dolog van, ami megnehezíti a dolgunkat...
 
Elég régen volt már hasonló bejegyzés a blogon, így úgy éreztem, hogy most már épp itt az ideje egy újabb Könyvmoly Problémák résznek, szám szerint ez már a harmadik lesz. Ha érdekel titeket az első két rész, akkor azokat IDE és IDE kattintva végéig tudjátok böngészni. Lent a hozzászólásos résznél pedig várom, hogy rátok melyik illik a legjobban, melyikkel tudtatok a legjobban azonosulni.
Ha elnyerte a tetszéseteket a blog, akkor fel is tudtok iratkozni és/vagy követni is tudjátok Facebookon (ITT), így nem maradtok le a legújabb bejegyzésekről, eseményekről.

#AKKORMOSTEZHOGYISVAN
Az tuti, hogy sokan (merem kockáztatni, hogy már mindenki) olvasott nem magyar származású írónőtől. Na, most ez ugye azzal jár, hogy néha a nevek sem lesznek olyan megszokottak a számunkra, sőt el kell gondolkodnunk rajta, hogy vajon hogyan is kell helyesen ezeket kiejteni. Ugye nektek is ismerős ez az érzés? Nekem ez Sarah J. Maas könyveinél fordult elő már többször. Én ugye kitaláltam, hogy hogyan is kellene szerintem ezeket a neveket megfelelően kiejteni, és ezzel az elképzeléssel végig is olvastam az Üvegtrón széria első négy könyvét. Aztán megtaláltam az írónő oldalán egy videót, amely segít egy kicsit ebben a dologban eligazodni, és úristen. Körülbelül három nevet ha eltaláltam. 😂 És utána nem éppen egyszerű átállni a másik kiejtésre.

 
Tuti tipp azoknak, akik még nem olvastak egyetlen egy könyvet sem Sarah J. Maas-tól: Nézzétek (pontosabban hallgassátok) meg ezeket a videókat (az Üvegtróné IDE, a Tüskék és rózsák udavarának videója IDE kattintva elérhető), mert higgyétek el, hogy megkönnyíti az életeteket. Bárcsak én is így tettem volna.😂

#KÖLCSÖNADOTTKÖNYV
Valaki kölcsönkéri az egyik könyvedet, te pedig lelkesen oda is adod. Aztán, amikor visszakerül hozzád, na akkor jön a fekete leves. Behajtott lapszélek? Megtört gerinc? Rosszabb esetben mindkettő egyszerre...

 
#EGYSZERVÉGETÉR
Mindig eljön az a pillanat, amikor megjelenik egy általunk különösen kedvelt utolsó kötete. Viszont az a legnehezebb, amikor elolvassuk az utolsó sorokat…

 
#MELYIKLEGYEN
Nyaralni mész, vagy esetleg elkezdődött a suli, vissza kell menni a koliba, neked pedig el kell dönteni, hogy melyik könyvedet viszed magaddal. Nekem ez nagyon ismerős, sokkal nehezebb ezt eldönteni, mint minden mást.

 
#FOLYTATÁS
Elolvastad az első részét egy sorozatnak? Függővéggel zárult? Izgatottan várod a folytatást? Ami csak körülbelül egy év múlva érkezik… Ennél az a legrosszabb, amikor már arra se emlékszel, hogy mi volt az első kötetben..


Folytatás hamarosan...

Megjegyzések