BORÍTÓHÁBORÚ #2 - SARAH J. MAAS: TOWER OF DAWN


Az előző Borítóháborút IDE kattintva tekinthetitek meg.

Miután Sarah J. Maas Üvegtrón című sorozatának hatodik kötetének borítójáról, a Tower of Dawn-ról lehullt a lepel, eléggé vegyes érzelmek lepték el a rajongókat, nagyon megosztó lett az eredmény.

 

Személy szerint én úgy gondolom, hogy mind a két változat szép lett. Más, mint a többi, de mégis nagyon gyönyörűek.Mégis, ha választani kell, akkor számomra az UK változat a befutó.
Viszont, a rajongók most sem voltak restek, és néhány igen kreatív olvasó megalkotta szerinte a többi kötethez megfelelő külsőt. Mutatom is őket:


Itt az alkotó felhasználta az eredeti tervet is, viszont középen feltűnik egy férfi, ezzel Chaol-t akarta ábrázolni. Az elképzelés szerintem jó, viszont nekem a kép felső része nem tetszik.


Az előző kötetekhez képest szerintem egy kicsit halvány, nekem még hiányzik belőle valami dominálóbb sötét szín, de alapvetően nekem nagyon bejön az alapterv.


Hűha! Hát ez valami csodás! Egyszerűen szemgyönyörködtető. Nekem ez jön be eddig a legeslegjobban! Abszolút hozza az előző kötetek hangulatát, mivel ott is egész alakban láthatjuk Celaenát, tökéletesen illik közéjük. Legjobb!

Összefoglalva, tehát a Borítóháborút:
a US és UK változatok közül: US – UK
a US/UK és a rajongói közül pedig: US/UK – rajongó által készített (1. kép; 2. kép; 3. kép)
nyerte.

Nektek mi a véleményetek? Melyik nyerte el a tetszéseteket?

Megjegyzések